Mobilitat Erasmus+, 2n dia ITÀLIA

Escola Monte Santa Maria Tiberina

El segon dia hem visitat l’escola rural Monte Santa Maria Tiberina, ubicada en un entorn natural privilegiat dalt d’un cim a uns 10 km de Città di Castello. Aquesta petita localitat és famosa per la seva riquesa cultural i paisatgística, on podem trobar dos importants castells renaixentistes i vistes a 4 regions italianes: Toscana, Umbría, Emília-Romanya i Marques.

L’escola té uns 40 alumnes des d’1 a 11 anys distribuïts en 3 grups i disposa de diferents espais interiors i exteriors per desenvolupar activitats vivencials seguint metodologies com ara les de Reggio Emilia o Maria Montessori. Durant la jornada escolar hem participat en les activitats que han dut a terme els més petits i l’alumnat de primària.

Per finalitzar el dia hem recorregut els carrers i hem visitat els edificis més emblemàtics d’aquesta petita localitat juntament amb les mestres i els infants de primària.