EL CICLE DE GRANS ACOMIADA L’ANY AMB UNA CURSA SOLIDÀRIA

El cicle dels grans han gaudit d’una festa nadalenca diferent. Per primera vegada s’ha organitzat una cursa solidària, la nostra particular “Sant Silvestre”, per celebrar les festes, on alumnes, famílies i mestres han participat tots plegats per una bona causa. Els participants han portat productes d’higiene com a donatiu, que aniran destinats a l’associació Refem. Primer, van córrer els i les alumnes de 4t, 5è i 6è, i també, les famílies i mestres. Després de la cursa, vam ballar a ritme de Zumba nadalenca. Va passar una tarda molt divertida!

Volem agrair la participació de tot l’alumnat, mestres, famílies (participants i voluntàries), Anna Zumba, patrocinadors i col·laboradors que han posat el seu granet de sorra per a que aquesta trobada solidària-nadalenca fos tot un èxit.

Gràcies a tots i totes, i BONES VACANCES!