CODEWEEK 9-24 octubre. Setmana de la programació.

Del 9 al 24 d’octubre se celebra la CodeWeek, una activitat promocionada per la UE per promoure el pensament computacional i la programació. Durant aquests dies els alumnes i alumnes de la nostra escola han treballat diferents activitats per afavorir la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat. Els grups de 3r i 6è van seguir la jornada lúdica amb l’activitat “Crea la teva mascota”  programant amb Scratch. Fins i tot, els alumnes de 3r van ser seleccionats per participar en la jornada en directe.

La resta de grups també van participar en la CodeWeek amb altres activitats com ara, programació sense dispositius (unplugged), programant amb LightBot, Scratch i Beebots.