Trobada esportiva de 4t

El dimarts 9 de maig va tenir lloc al Camp del Pardinyes F.C. (moltes gràcies per la col·laboració i felicitats per la gespa nova) la trobada esportiva anual del pla de l’entorn amb l’alumnat de 4t.

El pla de l’entorn, en el seu districte 1, permet la trobada de l’alumnat de la zona, els mestres i la resta de components de la comunitat educativa en un intercanvi d’activitats, interaccions socials i meravelloses accions.

Les escoles participants van ser: Alba, La Seu Vella, La Mitjana, Pardinyes, Príncep de Viana i Riu Segre. La jornada esportiva va tenir lloc damunt la gespa amb un seguit d’onze estacions i jocs on els alumnes cada 10-12 minuts anaven canviant i rotant.

Cal felicitar a tots els organitzadors per la fantàstica feina i especialment a L’Alba Banyeres responsable i assessora LIC del SE del Segrià. També a destacar la participació de la Lupe, l’animadora que ens va facilitar molt la feina i de la Jenni que ens va oferir un escalfament amb una classe Zumba espectacular.

La tasca de les tutores de quart (Ingrid i Núria) i dels mestres aprenents (Xavier i Sara) també va ser extraordinària. Moltes gràcies i felicitats per la feina molt ben feta.

L’alumnat que va participar va estar en tot moment actiu i amb ganes de passar-ho bé, sense cap mena de conflicte, gaudint i deixant les instal·lacions ben netes i ordenades.

Cal destacar que vam poder menjar pomes i tenir ampolles d’aigua gràcies al supermercat PLUS fresc i a les gestions iniciades per la nostra excel·lent companya Montse. Felicitats!