PROJECTE PATI

Benvolgudes famílies,

L’Escola i l’Institut la Mitjana hem iniciat un procés de transformació del pati amb l’acompanyament de l’Esther Montoy, arquitecta tècnica experta en transformacions d’espais exteriors.

Des de fa uns mesos, la Comissió de pati, formada per mestres i famílies de l’escola i institut, hem començat a treballar en aquest nou projecte.

Dijous 4 de maig ens vam reunir amb l’Esther Montoy per acabar de definir les properes actuacions.

Des de la Comissió s’estan preparant unes enquestes per saber la vostra opinió sobre el nostre pati. A principis de juny les rebran les famílies, l’alumnat, el professorat i en definitiva tots els membres de la Comunitat Educativa.

Juntes començarem a pensar i a dissenyar quin és el pati que volem.

Necessitem les vostres aportacions!

Moltes gràcies

Comissió de pati Escola La Mitjana