Dia de l’assetjament escolar

Al llarg d’aquest mes a música també hem anat treballant el dia de l’assetjament escolar. Hem creat una cançó conjuntament amb els alumnes del cicle dels Grans. Les frases estan fetes per nosaltres. També hi hem afegit una mica de coreografia.

Esperem que us agradi 🙂

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut