Famílies,
Els alumnes d’I4 ahir vam collir els alls del nostre palot.
Vam observar les seves parts, els vam olorar i esperem tastar-los a casa en algun guisat.
Ja sabeu que ens agrada molt provar gustos!
Famílies,
Els alumnes d’I4 ahir vam collir els alls del nostre palot.
Vam observar les seves parts, els vam olorar i esperem tastar-los a casa en algun guisat.
Ja sabeu que ens agrada molt provar gustos!