SORTIDA AL TROS DE LA MONTSE – SEGON
El dia 15 de juny els nens i nenes de segon vam fer l’última sortida del cicle al tros de la Montse. El curs passat, a causa del confinament, no vam poder gaudir dels seus cirerers a la primavera i l’estiu, i és per això que, aquest curs, quan ens va dir que hi podíem […]
SORTIDA AL TROS DE LA MONTSE – SEGON Llegeix més »












