ELS MÚSICS DE BREMEN

ELS MÚSICS DE BREMEN - Contes infantils_llengüesI_grup9

Aquest curs els i les alumnes de 6è fem un taller d’Art anomenat: POSEM-HI MÚSICA! Que consisteix en explicar un conte als nens i nenes d’Educació Infantil.

Els diferents grups d’aquest nivell han creat versions ben diferents del conte clàssic ELS MÚSICS DE BREMEN tot adaptant tant el guió com els personatges.

En aquest taller els i les alumnes  han pogut fer de músics, de tècnics de so, d’actors i d’actrius… entre d’altres.

Ens ha portat molta feina, ja que hem fusionat art, música, dansa… però també ens ho hem passat d’allò més bé.

Esperem que us agradin!!