Instal·lacions

Les nostres instal·lacions

L’escola consta d’un edifici de dues plantes, d’un pavelló (gimnàs) i d’un mòdul. A la planta baixa s’hi ubiquen les aules d’Educació Infantil (6), l’aula de psicomotricitat, una aula de desdoblaments, la tutoria d’Infantil, les aules de Cicle Inicial (4), l’aula d’Educació Especial, l’aula del SIEI, el menjador, la cuina, la biblioteca, els despatxos de direcció i cap d’estudis, secretaria, consergeria, lavabos d’alumnes (nens i nenes), de mestres i un quartet de neteja.

Al primer pis es troben les aules de Cicle Mitjà (5) i les de Cicle Superior (7), l’aula d’informàtica, 3 petites tutories, dos aules de desdoblament, l’aula d’ALL, lavabos per a nens, nenes i mestres i un quartet de neteja.

Al pavelló situat al baixar les escales d’emergència s’hi troba el gimnàs. En ell també s’hi troben dos petits quartets per a guardar-hi el material.

Pel que fa al mòdul que es situa al costat del pavelló, s’hi troben 4 aules de treball (o aules d’especialitats), dos lavabos i un quartet de material.

El pati té tres zones ben diferenciades, la zona d’Educació Infantil (situada davant de les aules d’aquest cicle), la zona del cicle inicial (zona que envolta el mòdul, el pavelló i la zona exterior que es troba entre les dues ales de la planta baixa) i la zona del cicle mitjà i superior que conté el passadís de l’altre costat de gimnàs i les 3 pistes de baix.

menjador biblio informatica escolta'm