ARTICLE ESCOLTA’M MAIG-JUNY

Volgudes famílies, un any més arribem al darrer article del curs. Aquest ha estat un curs ben especial en què la pandèmia ha marcat, i molt, les nostres vides. Des de l’escola i l’espai Escolta’m us volem donar les gràcies perquè, tot i saber que aquest virus ens està deixant unes seqüeles, algunes visibles i d’altres que es porten en silenci, entre tots ens n’estem sortint força bé.

Som una comunitat educativa forta  en la que cadascun dels seus membres són essencials, des del més petit dels nostres infants, fins a la padrina més gran que cada dia acompanya la seva neta a l’escola. És per això que l’últim article va dirigit a totes les famílies, sense excepció, que fan possible que es dugui a terme el nostre projecte educatiu.

Desitjar-vos un bon estiu i molta salut i força!

FAMÍLIES, EN PLURAL!