SETMANA CULTURAL A CICLE SUPERIOR: LES OLIMPÍADES

SETMANA CULTURAL A CICLE SUPERIOR. ELS JOCS OLÍMPICS.

OLIMPÍADES A L’ESCOLA

Aquest any, com quasi tots, se celebra la setmana cultural, i el tema d’aquest any ha estat “Els Jocs Olímpics”. A cada classe ha tocat treballar un esport diferent: tir a l’arc, hockey herba, futbol, hockey gel, pentatló, piragüisme, triatló … A les diferents classes  s’han fet xerrades sobre els jocs olímpics per a que els alumnes sàpiguen més sobre les olimpíades i sobre el seu origen. A sisè s’han fet presentacions sobre l’esport i a cinquè treballs sobre les olimpíades, jocs de pistes, jocs interactius, reptes, visionats de vídeos, recerca i disseny d’una mascota. La Marta d’ educació física ens ha fet un tastet dels Jocs paralímpics i també ens han vingut a fer una xerrada sobre el Tir a l’arc, un senyor, l’ Arturo, amb molta experiència.

Si cliqueu sobre la imatge tindreu una bona colla de fotos per a veure què hem fet.