PRESENTACIÓ DEL PROJECTE DE MEDI NATURAL DE 5è. EL COS HUMÀ: UNA MÀQUINA PERFECTA.

A partir d’ una classe d’ educació física en la que ens vam fer fotos, els i les alumnes de 5è vam començar a formular-nos moltes preguntes sobre com funciona el cor, d’on s’obté l’ energia, quins aparells hi ha implicats, hàbits saludables…Ens vam repartit per grups, vam fer recerca i finalment ens vam disposar a elaborar maquetes, murals, pensar experiments i presentacions diverses i  avui teniu el resultat de tota la feina realitzada durant aquests últims mesos. Ha estat una tasca intensa i molt profitosa. S’han esforçat molt i les tutores estem molt orgulloses de com han treballat aquestes setmanes.

Podeu clicar sobre els links de cada classe i veureu els resultats i les nostres produccions, les fotos i els vídeos.

Fins a la propera!

Els i les alumnes de 5è