SORTIDA A TARRAGONA (5è)
El divendres 15 d’octubre, l’alumnat de cinquè vam anar a descobrir la ciutat de Tarragona (Tàrraco), ja que fem el projecte dels Romans. Primer vam visitar la maqueta de Tàrraco, a continuació vam passejar per fora les muralles, ens van ensenyar joguines dels romans, com escrivien, una nina de drap, jocs romans, … Després vam […]
SORTIDA A TARRAGONA (5è) Llegeix més »











