PROJECTE DE CORESPONSABILITAT 2023-27

Aquest any, coincidint amb l’inici del projecte de direcció hem decidit signar una acord de coresponsabilitat amb el Departament d’Educació.

La voluntat d’aquest acord és treballar conjuntament per la millora dels resultats educatius i per una equitat social de tot l’alumnat del nostre centre. Alhora que ens ha de permetre implicar-nos amb el treball en xarxa amb altres centres de la zona, concretament aquest any comencem a formar part de la XIEP ( Xarxa d’Innovació d’Escoles de Primària)

El passat 12 de desembre vam formalitzar l’acord, signant aquest camí conjunt entre el Departament i l’escola. Estem molt contentes de formar-ne part, i seguir fent crèixer l’escola, reflexionant conjuntament i avançant en el camí dels aprenentatges!