QUAN PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ PELS CURS 2020-2021?
Des del dimecres 13 de maig fins al divendres 22 de maig de 2020.
CAL FER LA SOL.LICITUD TELEMÀTICAMENT; COM LA PUC FER?
1r. Entrar al portal de preinscripció i omplir-lo amb totes les dades (sol·licitud preinscripció curs 2020-2021) . Un cop fet això cal executar el botó “enviament” des de la última pantalla i s’obté el resguard d’enviament.
El codi de l’escola Joan de Margarit és 17000411.
2n. Enviar el resguard i la documentació (escanejada o fotografiada) obligatòria i, si procedeix, la addicional, al correu de l’escola (b7000411@xtec.cat ) dins del període de preinscripció.
3r. L’escola us respondrem al correu informant-vos que hem rebut la sol·licitud.
SI NO PUC TELEMÀTICAMENT, COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ?
1r. Caldrà demanar cita prèvia al telèfon 678 670 988 del 13 al 19 de maig de 9h a 13h del matí o a través de l’aplicació que el Departament ens proporcionarà més endavant (es penjarà a la nova web).
2n. Les sol.licituds presencials es durant a terme des del dia 19 fins al 22 de maig, seguint el protocol de seguretat indicat pel PROCICAT.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL ENVIAR AL CORREU ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA (b7000411@xtec.cat ) O APORTAR EN LA PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL.
Obligatòria (EN TOTS ELS CASOS):
- El resguard de la sol·licitud.
- El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet), o el document d’identitat del país d’origen (en el cas de ser estranger comunitari) o la targeta de residència on consta el NIE o el passaport (en el cas de ser estranger no comunitari).
- El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Si l’alumne/a és estranger el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que es pugui aportar.
- El DNI de l’alumne (si el té) o els documents d’identitat o de filiació dels alumnes estrangers.
Addicional (PER CRITERIS DE PRIORITAT).
- Fotocòpia carnet família nombrosa o monoparental
- Fotocòpia discapacitat de + del 33%
- Fotocòpia del lloc de treball
- Fotocòpia renda mínima
QUINA ÉS LA OFERTA EDUCATIVA INICIAL DE PLACES A L’ESCOLA JOAN DE MARGARIT?
- P3: 20 places ordinàries i 5 places NEE.
- P4: 1 plaça ordinària.
- P5: 0 places.
- 1r: 7 places ordinàries.
- 2n: 3 places ordinàries.
- 3r: 2 places ordinàries.
- 4t, 5è i 6è : 0 places ordinàries.
ENLLAÇOS I INFORMACIONS IMPORTANTS:
- Estudiar a Catalunya
- Preinscripció – Presentar la sol·licitud
- Descàrrega sol.licitud presencial
- Calendari
- Documentació i criteris de prioritat
PER QUALSEVOL DUBTE O CONSULTA adreceu-vos al centre:
1.– A través del correu electrònic : b7000411@xtec.cat
2.– Telefonant al número 678 670 988 del 13 al 22 de maig de dilluns a divendres de 9h a 13h del matí.
En cas que sigui necessari modificar el calendari per causa de força major, les noves dates es faran públiques al web Estudiar a Catalunya.
Atentament,
La direcció


Comentaris recents