Arts & Crafts

El projecte Arts & Grafts a l’escola consisteix en invertir la plàstica en llengua anglesa i treballar en tots els cursos els conceptes bàsics dels llenguatges artístics, bàsicament el visual i el plàstic.

Es programen activitats artístiques en tots els cursos dedicades al color, a la línia, a la forma, a l’espai,…  on els alumnes experimenten varietat de tècniques plàstiques estudiant diferents artistes catalans i internacionals.  El projecte tracta  d’anar desgranant els diferents conceptes que conformen l’art i fer prendre consciència a l’alumnat de la importància de desenvolupar la imaginació i la creativitat.

Anualment s’inaugura l’Exposició Arts & Crafts al Castell de la Bisbal on hi ha una mostra representativa dels treballs realitzats al llarg del curs.

Edició 2018

Edició 2017