AFA

AFA Escola Joan de Margarit
ampamargarit@gmail.com

Què és l’AFA?

L’AFA de l’Escola Joan de Margarit es l’Associació de Famílies d’Alumnes que voluntàriament ens agrupem per contribuir en el procés educatiu dels nostres fills i filles.

L’actual AFA està formada pel President Joaquim Prieto, la Secretària Gemma Turró, la Tresorera Montse Geroní i els vocals que es troben a les diferents comissions.

Com contribuïm en el procés educatiu?

– Servim de nexe entre les famílies i l’escola, fem arribar els dubtes i suggeriments de les famílies a les comissions adients.
– Col·laborem amb les activitats organitzades per l’escola.
– Adquirim material pedagògic, en base a les necessitats de l’escola.
– Ens reunim amb l’àrea d’ensenyament de l’Ajuntament i amb les diferents AFA’s del municipi.
– Participació del President en les reunions del Consell Escolar i el Consell Escolar Municipal.
– Ens organitzem en les comissions següents
:

Extraescolars: encarregada de gestionar les activitats extraescolars pels alumnes. Aquesta comissió està representada per: Joaquim Prieto, Gemma Turró i Sandra Agustí.

Roba de l’escola: encarregada de gestionar les comandes de la roba corporativa de l’escola. Aquesta comissió està representada per: Gemma Turró

Festes: col·labora i organitza les festes de l’escola com la castanyada, el Nadal, carnestoltes, Sant Jordi, fi de curs, setmana musical i/o altres. Aquesta comissió està representada per: Sara Cabrillana, Laura Cuenca, Montse Geroní, Xevi Boada, Luís Orantos, Adrià Cabello i Gemma Herrera.

Delegades: fa de nexe comunicatiu entre delegades, AFA i direcció de l’escola. Aquesta comissió està representada per: Maria García.

Pati / Menjador: contribueix a la millora i dinamització dels espais exteriors de l’escola i de la gestió del menjador.
Aquesta comissió està representada per: Dolors Toledo, Sandra Agustí, Laura Cuenca, Gemma Solés i Nuri Cebrià.

Comunicació: s’encarrega de les comunicacions de l’AFA a través dels diferents suports digitals disponibles.
Aquesta comissió està representada per: Laura Martínez i Gemma Solés.