Setmana de la sostenibilitat

Entre el 14 i el 18 de març hem celebrat a l’escola la setmana de la SOSTENIBILITAT. Durant la setmana hem celebrat diferents tallers i activitats amb l’objectiu de fer conscient la importància de l’impacta del nostre dia a dia en el medi ambient del planeta.  Tot i que el mal temps ens ha fet posposar algunes activitats la setmana ha sigut un èxit.

PEDALADA A L’ESCOLA: Amb l’objectiu de que els alumnes i mestres vinguin a l’escola amb un mitjà de transport net hem realitzat el ‘escola l’activitat Pedala a l’escola. S’han muntat diferents circuits per fer-los amb bicicleta, patinet, patins o monopatí.

TALLER UN MÓN SENSE RESTA

Des de l’àrea de Sostenibilitat i acció climàtica del Consell Comarcal del Baix Empordà ens han vingut a fer el taller ” Un món sense resta”. L’objectiu del taller era conscienciar als alumnes sobre la necessitat de prevenir, reciclar, reutilitzar i reduir la resta.

QUI ÉS L’INTRÚS?

Aquesta activitat consistia en trobar el residu intrús en cadascun dels diferents contenidors.

COM ARRIBES A L’ESCOLA?

Durant la setmana, cada dia,  tots els alumnes marcaven amb un gomet quin era el mitjà de transport que havien utilitzat per arribar a l’escola: A peu, patinet, bicicleta, moto, cotxe compartit i cotxe.

TALLER D’EDUCACIÓ VIAL AMB LA POLICIA MUNICIPAL