Informació sobre l’obertura de l’escola.

Benvolgudes famílies,

Tot i que la situació que estem vivint va millorant, continuem immersos en la greu pandemia del Covid-19 i emergència sanitària.

Com ja sabeu el proper dia 2 de juny, possiblement, entrarem en Fase 2 de la desescalada del confinament, aquest fet ens portarà a l’obertura dels centres escolars.
Estem treballant en l’organització i planificació d’horaris i espais per a l’obertura de l’escola a partir del dimarts 2 de juny, ajustant-nos a les instruccions rebudes des del Departament d’Educació:

• L’assistència a l’escola és  voluntària.

• Es continuarà amb la docència a distància, tal i com s’ha estat fent fins ara.

• El curs escolar acaba el 19 de juny.

Us adjuntem un petit resum (clica AQUÍ per descarregar) amb informacions que poden ser del vostre interès. Us seguirem informant segons anem tenint més novetats.

Atentament,

Equip directiu