1a BATALLA de LLANÇAMENTS entre CLANS i REGNES del MARGARIT

Després de setmanes de treball i preparació, els alumnes de 6è avui hem realitzat la 1a Batalla de llançaments del Margarit.

Cadascuna de les tres classes de 6è s’ha organitzat en regnes i clans amb l’objectiu d’acomplir amb dos reptes:

1. Construir una màquina que sigui capaç de llançar un projectil el més lluny possible i que s’accioni amb una sola mà.
  2. Pujar la màquina llançadora a sobre d’una taula sense que perdi el contacte amb el terra i sense fer servir directament les mans.

Tot seguit podeu veure alguns del moments en el que els clans dissenyaven, construïen o provaven  les seves màquines simples: torns, rampes, catapultes o ballestes.

Avui, dilluns, 7 de juny de 2021, després de moltes hores de treball i uns quants quilos de silicona ha tingut lloc la 1a Gran Batalla de Llançaments del Margarit al pati de l’escola.

Clica a aquí  per veure el vídeo de presentació.

Guerreres i guerrers, clans i regnes hem col·laborat i competit per optar a quatre categories de premis:

• Premi a la millor màquina llançadora (llançament més llunyà).
  • Premi al millor disseny de màquina llançadora.
  • Premi al millor escut.
  • Premi al millor crit de guerra.

Els premis han estat molt renyits. La qualitat i el disseny de les màquines, així com l’attrezzo de tots el clans han posat en escac al jurat.

FELICITATS GUERRERES

I GUERRERS DE MARGARIT!