SORTIDA CAN VANDRELL

Can Vandrell és una casa de colònies situada al Montseny. És molt bonica i taronja i té moltes finestres i una porta. A l’entrada hi ha una explanada amb dos fanals i uns arbres molt alts. Es troba a la natura.

Al voltant de la casa hi ha un bosc molt gran, camps de jocs i una piscina. Al arribar ens vam posar a esmorzar. Després vam anar a caminar pel bosc.

Vam poder veure els elements de la tardor: fulles de color taronja, verd fosc, vermell i també lila. Ens van ensenyar castanyes, avellanes, aglans, bolets i nous dintre d’uns cistells. Al terra vam trobar aglans que havien caigut dels arbres.

Ens va saludar una vella castanyera i ens va demanar que li agafessim castanyes però no vam trobar i li vam donar aglans que hi havia pel terra.

En acabar de dinar vam jugar, vam pujar a l’autocar i vam tornar a l’escola.

Ens ho vam passar molt bé!

Si voleu veure les fotos, cliqueu aquí

L’alumnat de 3r