Ajuts Activitats d’estiu i extraescolars

Objectiu dels ajuts

Els ajuts municipals per a les activitats d’estiu i extraescolars volen facilitar l’accés dels joves i infants de la ciutat a les activitats d’estiu i/o les activitats extraescolars de lleure, esportives i de formació artística. L’objectiu, doncs, és que cap infant o jove quedi exclòs, per motius econòmics o socials, de realitzar aquestes activitats.

A qui es dirigeixen els ajuts?

Els ajuts van dirigits als infants i joves empadronats al municipi que hagin nascut entre els anys 1999 i 2014 (ambdós inclosos). Excepcionalment s’inclouen joves nascuts abans del 1999, sempre que o estiguin cursant l’Educació Secundària Obligatòria o  estiguin escolaritzats al Centre d’Educació Especial Can Rigol o que vulguin participar en activitats de Disprat Lleure.

Quines activitats es poden realitzar amb aquests ajuts?

• Activitats d’estiu organitzades per les entitats que apareixen a la guia d’estiu, per a les de les entitats de lleure CE Sant Pere i Sant Pau, AiEG Antón Vilà i AEiG Conxita Busquets i pels cursets de natació que organitza l’Ajuntament.
  • Activitats extraescolars per al curs 2017 – 2018 que organitzen les AMPA, les associacions esportives escolars dels centre educatius, les entitats inscrites al Registre d’Entitats de l’Ajuntament, adherides al programa d¡ajuts, i l’Escola Municipal de Música, els cursets de natació i les activitats de circ organitzats per l’Ajuntament.

Com fer la sol·lictud?

Enguany l’Ajuntament canvia el sistema de sol·licitud, amb l’objectiu de facilitar a les famílies la tramitació dels ajuts.

Entre el 28 de març i el 21 d’abril, es poden presentar a l’OIAC (Oficina d’Informació i Atenció a la Ciutadania) les sol·licituds per a la realització tant de les activitats d’estiu com de les activitats extraescolars de lleure, esportives i de formació artística per al proper curs 2017 -2018.

Per sol·licitar els juts no cal estar prèviament inscrit a cap activitat. Es podrà presentar una sol·licitud per persona beneficiària, i per una activitat d’estiu i/o una altra activitat extraescolar.

Consulteu les bases de la convocatòria i tota la documentació al següent enllaç.