FESTA MAJOR ’19 a P3

Quina emoció, la primera Festa Major dels nens i nenes de P3 a l’escola! I ho hem celebrat fent la nostra primera activitat plàstica: un mural preciós i ben vistós de focs artificials.

Els ha agradat molt això de posar-se la bata i pintar amb els tubs de cartró, tant que s’han quedat amb ganes de ‘marranejar’ i enfangar-se amb la pintura, així que ben segur que a aquesta activitat plàstica li seguiran moltes altres!

Si encara no la heu vist, fixeu-vos bé quan entreu al hall de l’escola i AQUÍ us deixem unes quantes foto del procés creatiu.