EL NOSTRE PRIMER TRIMESTRE A L’ESCOLA

Ja ens queda res per acabar el primer trimestre a l’escola!!! Sembla que va ser ahir quan els nens i nenes de P3 s’aferraven a les cames dels pares per a no passar per la porta. I ara n’hi ha que no en volen ni  sortir!

Han estat uns mesos molt especials perquè hem viscut junts moltes experiències i hem gaudit molt. De debò que els nens són esponges perquè tenen un motor que els tira endavant. La motivació la posem nosaltres però la iniciativa, la imaginació,la creativitat,  les ganes de descobrir i experimentar, de crèixer en autonomia i agafar seguretat, de relacionar-se amb els altres i aprendre a conviure… Tot això és la base del seu aprenentatge.

Us deixem una mostra i us desitgem un BON NADAL!