Diada de Sant Jordi

Un any més celebrem la diada de Sant Jordi amb molta activitat. Per començar van estar elaborant un drac mòvil durant la setmana d’abans que ha quedat ben xulo . Hem après cançons noves com la  del Personatgesde Sant Jordi  i Sant Jordi no tenia cap soldat i van recordar la que van aprendre a P3 Sant Jordi de Dàmaris Gelabert. Tot els fa molta il·lusió i viuen Sant Jordi com una festa mooolt especial. Per suposat vam llegir la llegenda de Sant Jordi i també van veure la representació per part dels alumnes de P5, que vam fer una versió amb danses i ball. Moolt original i fantàstica!

Hem visitat també la parada que com cada any  l’AFA l’organitza al pati de l’escola i hem comprat un conte i, com no podia ser d’una altre manera, és de Dinosaures. La  sorpresa ens la han donat al matí, gràcies a una col:laboració d’una família de P3 ,que ha confeccionat  uns plafons per a fer phototocall, amb els tres personatges principals, Sant Jordi, la princesa i el drac. Cada nen ha triat un personatge i han quedat molt graciosos!.

I per a posar el punt i final, a la tarda s’ha celebrat una festa mediaval amb els nens i nenes caracteritzats de personatges o portant alguna cosa relacionada amb l’època. Hem ballat al pati petit amb la música que ens transportava a aquella epoca i les cançons de Sant Jordi. Ens ho hem passat mooolt bé!

Cliqueu aquí per a veure les fotos.