APADRINAMENT LECTOR

Aquest curs els alumnes de P5 poden estar ben contents amb les noves activitats que estan descobrint! Una de les seves preferides és l’Apadrinament Lector. Els encanta això de compartir una estona de lectura amb els nens i nenes més grans de l’escola i poder ensenya-lis les coses que van aprenent dia a dia a l’aula. I creiem que els nens i nenes de 6è també gaudeixen molt d’aquests moments i s’emocionen amb els avenços que veuen en els petits de setmana en setmana! Us en deixem unes quantes fotos de la darrera sessió perquè jutgeu vosaltres mateixos!

Per veure-les cliqueu aquí.

Les tutores de P5.