Ja és Carnaval a l’escola!!!

Un any més hem celebrat el Carnaval a l’escola i els nens i nenes de P3 l’han gaudit molt!!

Tot ha començat amb les consignes de la Reina Carnestoltes que enguany han preparat els nens i nenes de 5è. Cada dia la reina ens manava que portéssim una cosa diferent.

L’últim dia al matí vam fer un taller amb les famílies. Va ser un matí molt entranyable, vam gaudir  moltíssim, nens, mares i mestra. Moltes gràcies a totes!!!!

A la tarda,  ens vam disfressar i tots junts al pati dels grans vam gaudir del ball, que com cada any han preparat els nens i nenes de 6è amb molta il.lusió. Va ser molt xulo!!

No podíem acabar la tarda sense ballar i tots vam sortir a la pista per fer el ball que ens havíem preparat amb les mares.

Quina setmana més divertida!!!

Si voleu veure les fotos de la setmana de Carnaval cliqueu AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *