Castanyada a I3

Els nens i nenes d’I3 han celebrat la seva primera festa a l’escola: la Castanyada.

Ha estat un dia molt emocionant, hem començat el matí amb els tallers, on les famílies com cada any son convidades a participar.

A la tarda, ens han visitat unes castanyeres i uns castanyers ben especials, les àvies i avis de l’escola. Ens han repartit unes castanyes torradetes ben bones. Amb ells i elles hem ballat, hem cantat i ens ho hem passat d’allò més bé!!

Volem donar les gràcies a les famílies per regalar-nos el seu temps. Moltes gràcies per venir!!!

Ho voleu veure? Cliqueu aquí