Beques de menjador curs 2022-23

Benvolgudes famílies:

El Consell Comarcal del Baix Llobregat ha obert aquest dilluns el termini per a presentar la sol·licitud de beques de menjador per al  curs 2022-23. A partir del dia 2 de maig i fins el dia 16 de maig podeu presentar-les.

Les sol·licituds es podran presentar:

-Telemàticament: Les sol·licituds s’hauran de sol·licitar telemàticament mitjançant la pàgina web del consell comarcal dins del termini establert. Omplir sol·licitud.

-En format paper: únicament per aquelles famílies que no tinguin accés a un mitjà electrònic per fer la demanda.

L’Idalu del vostre fill o filla el trobareu als informes d’avaluació que us ha enviat l’escola, a la part superior dreta (número d’identificació de l’alumne). Per aquell alumnat que ha fet preinscripció a l’escola en primer lloc per començar I3, trobareu aquest número al resguard de la mateixa.

A continuació teniu alguns documents que us poden ajudar: les bases de la convocatòria, una guia per fer la sol·licitud (en català i en castellà) i un document amb preguntes freqüents (en català i castellà).

BASES-AIM-2022-2023

vertical CAT_GUIA PER A COMPLIMENTAR LA SOL·LICITUD DE MENJADOR ESCOLAR 2022-2023

Vertical_CAST_GUIA PER A COMPLIMENTAR LA SOL·LICITUD DE MENJADOR ESCOLAR 2022-2023

CAT_PREGUNTES FREQÜENTS