Bon dia!!
Us enviem propostes de llengua catana and English. Salut i confinament!!
Mestres de tercer
* Català. Mots encreuats. Si no pots imprimir, els pots dibuixar en un full i omplir-los deprés, així també practiques treball amb el regle i el traç. Demà tindràs les respostes al bloc!
MOTS ENCREUATS PER TERCER
*English. We’re going on a bear hunt. Watch and read the story. Try to perform it, it’s fun!!
And here you have a simple game to practice clothes and get a bear dressed. You can draw your favourite design. Come on, be sophisticated.




Bon dia Jordi soc la Mariona espero que estiguis be i els de la classe tambe. Avancem en el quadern de mates i el d´angles?
una abraçada molt forta.
Hola Mariona, maca. Espero que tu i totes i tots els teus i els de la classe estigueu bé. El 8 i mig l’avançarem després de setmana santa. De moment no. L’activity book, tal i com vam parlar, hauriem de tenir fet fins a la Unit 5. Les 3 unitats que queden, de moment no.Ja en parlarem.
Cuideu-vos molt.
Fins aviat.
Jordi.
Hola Anna. Com estas
Bon dia Laia!
Estic bé, treballant moltíssim per fer-vos enviaments de tasques adequades i amb propostes que us permetin continuar treballant des de casa.
Tinc moltes ganes de tornar a l’escola i retrobar-nos!!
Però mentrestant, salut i confinament!!
Ho esteu fent molt bé
Petonets
Anna