Iniciem la setmana cultural!

Avui hem començat amb els tallers de la setmana cultural. El tema d’aquest any és el circ i els alumnes i les alumnes de bloc grans han estat fent tallers tan divertits com:

• Màgia: els alumnes aprenen i assagen trucs de màgia per impressionar a mestres i companys. Cartes, monedes, mocadors, res se’ls resisteix.

• Carioques: els infants construeixen les seves pròpies carioques i practiquen diferents trucs i malabarismes amb elles.

• Malabars: els alumnes creen amb arròs o sorra i globus precioses pilotes per posar a prova les seves habilitats com a malabaristes.

• Acrosport, corda i cèrcols: a la sala polivalent hi ha espai per poder practicar tota classe d’activitats divertides. Estem descobrint autèntics artistes de les torres humanes!

• Pallasos i mimos: aquesta setmana les bromes, acudits i pallassades no només estan permeses, també animem als alumnes a ser tan extravagants i divertits com puguin. Amb disfresses, maquillatge i una mica de gràcia ens podem convertir en autèntics professionals del circ.

• Titelles: una mica de traça i uns bons patrons i podem construir i vestir unes titelles en un moment. Estan quedant molt boniques!

• Coreografies: amb la banda sonora del gran showman els alumnes de bloc grans aquests dies hauran de crear una petita coreografia amb cintes de gimnàstica rítmica i cèrcols. Alguns d’ells estan descobrint que són més hàbils del que pensaven.

Qui seran els afortunats de ser escollits per unir-se al circ del Guerau?

Si voleu veure més imatges feu clic aquí.