EXPERIMENTACIÓ AL GUERAU DE LIOST

L’experimentació és molt més que fer experiments científics. A través de l’experimentació podem provar i descobrir per nosaltres mateixos la validesa d’una hipòtesi. A l’Escola vetllem per capacitar l’alumnat per resoldre situacions i problemes quotidians utilitzant de manera rigorosa i científica el coneixement que aporta cadascuna de les diferents disciplines.

“Aprenem quan som capaços d’elaborar una representació personal sobre l’objecte, la realitat o el contingut que pretenem aprendre. Aquesta elaboració implica aproximar-nos a l’objecte de manera activa, des de les experiències, els interessos i els coneixements previs que posseïm, i d’aquí deriva el paper actiu tant del professor com de l’alumne. Suposa construir un significat personal i propi de la nova realitat, en un procés d’integració i no d’acumulació.” Solé i Coll (1994)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *