CoopGo la cooperativa escolar de 4t

Benvolgudes famílies,

Ja està constituïda la cooperativa CoopGo creada per l’alumnat de 4t. Aquest matí hem anat a Can Ribas, el centre de recursos agraris de l’Ajuntament de les Franqueses del Vallès. Hem rebut el certificat del CIF de mans de l’alcalde, Juan Antonio Corchado Ponce, de la regidora de Promoció Econòmica, Marta Reche Lavado, i del regidor d’Educació, José Antonio Aguilera Galera. Aquest ha estat l’últim tràmit per la constitució de la cooperativa. L’alcalde ens ha felicitat per la feina feta i ens ha encoratjat a seguir en el procés de producció.

Tot l’alumnat s’ha mostrat molt content i emocionat de poder participar en aquest projecte. Ara, tenim tota la part més burocràtica feta i podem destinar els nostres esforços a proposar un prototip del possible producte, tenint en compte els costos, el medi ambient …

Aquí ús deixem la notícia que ha publicat l’Ajuntament, les imatges del dia d’avui i el logo de la cooperativa COOPGO.