PLANTEM FAVES I MÉS ENCIAMS

Hola de nou a tots i totes!!!

Avui us escrivim per fer-vos saber que no hi ha setmana que el nostre hort  no deixi de créixer. Aquesta vegada hem estat els alumnes de sisè “B” els encarregats d’introduir una nova planta lleguminosa, com és la fava, a l’hort de l’escola. A més, també hem plantat una renglera més d’enciams.

Abans, però, amb la finalitat de treballar de la millor manera possible hem dedicat força estona a treure les fulles i les males herbes que hem trobat als voltants més pròxims i dins de l’hort, tal com podeu observar a continuació: