Xerrada projecte Apilo

Benvolgudes famílies, divendres passat van venir a l’escola el Joel i l’Anna, experts en el projecte Apilo i ens van explicar, als alumnes de 5è, els avantatges de reciclar piles.

A l’escola tenim una paperera especial per a llençar piles i a final de curs vindran a buscar-la i comprovaran quants quilos de piles hem aconseguit acumular per portar a reciclar. Les escoles que més piles hagin reciclat podran guanyar un premi de fins a 2000 €. Per tant, us animem a portar-ne a l’escola amb la capseta que els alumnes de 5è tenen a casa:

Al final de la xerrada ens van ensenyar a fer una pila utilitzant només una llimona, un clau i una monera de 5 cèntims. Connectant els claus i les monedes dels nens de la taula vam aconseguir encendre una bombeta petita. Però això no és tot, també vam fer passar l’electricitat pel nostre cos i unint les nostres mans podíem formar part del circuit. Va ser molt interessant i ens ho vam passar molt bé!

El projecte no és només per a 5è, animem a tota l’escola a portar piles i demostrar que sabem cuidar el nostre planeta. Si voleu veure més imatges cliqueu aquí.