Setmana de Carnestoltes a i3

El Carnestoltes és una de les festes més esperades pels infants. Poder-la compartir amb els amics i amigues d’escola  ens emociona i ens fa viure moments únics.

Tot va començar divendres 2 de febrer a la tarda quan el rei carnestoltes va fer acte de presència a l’escola per dir-nos les consignes que haviem de portar la setmana vinent: dilluns el cap decorat, dimarts vestits d’esport, dimecres portar coses sense sentit, dijous amb pijama i divendres al matí mig elegant mig d’esport i a la tarda disfressats de temàtica lliure per acabar de rematar-ho amb una desfilada i fi de festa amb molta gresca i xerinola. El dijous també vam celebrar el dijous gras amb un bon esmorzar típic d’aquest dia que ens vam menjar al corralet amb els nostres companys de l’altra i3.

A nivell d’aula també hem proposat altres activitats per acabar de gaudir d’aquesta setmana tant divertida! com disfressar la nostra fotografia a l’hora de plàstica, explicar contes amb aquesta temàtica, tarda de disfresses a l’aula, escoltar i ballar cançons,…

Aquí teniu un recull d’imatges d’aquests dies perquè les compartiu amb els vostres fills/es.