SdA: El transport del futur

Aquests dies hem iniciat una nova situació d’aprenentatge, ja que des del Departament d’Educació volen iniciar un projecte per potenciar a tota Catalunya una manera saludable, sostenible i segura per anar a l’escola, així que necessiten dades nostres relacionades amb el mitjà de transport que utilitzem habitualment i amb quin transport venim a l’escola.

A través d’un formulari que hem anat contestant tots els/les alumnes de 5è, hem pogut observar els següents resultats: la gran majoria utilitzem més el cotxe i per venir a l’escola també l’agafem o venim caminant.

Veient projectes que ja s’han iniciat en altres municipis, comunitats… com per exemple: bicibus, pedibus, Kango, etc…Hem reflexionat i també ens agradaria algun projecte per fomentar la mobilitat cap a l’escola d’una forma més segura i sostenible. Així que, a partir d’aquí, a part d’enviar les dades obtingudes al Departament, començarem la investigació de tots els mitjans de transport que coneixem i com funcionen per crear-ne un que sigui sostenible, segur i saludable que serà el TRANSPORT DEL FUTUR!