LAVABOS INCLUSIUS, ON NINGÚ SE SENTI EXCLÒS/A

A l’escola Guerau de Liost hem volgut adaptar-nos a la societat del segle XXI i afavorir la igualtat de gènere convertint els lavabos en inclusius. L’objectiu prioritari és que ningú se senti exclòs/a. Especialment totes aquelles persones que no s’identifiquen amb el sexe biològic.

Hem canviat el pictograma que anuncia que el lavabo és accessible per tots els infants de l’Escola, independentment del seu sexe. Recordem que tots els lavabos tenen la seva porta, per preservar la intimitat i el respecte per cadascú.