EQUIP PER LA CONVIVÈNCIA

Aquesta setmana es posa en marxa el primer Equip per la Convivència, que està vinculat amb el projecte d’innovació #aquíproubullying. Aquest equip, format per nois i noies de 5è i 6è, es renovarà un cop al mes aproximadament. Els integrants són alumnes voluntaris amb moltes ganes de col·laborar pel manteniment d’una bona convivència a l’escola.

Dit això us presentem el 1r equip. Ells i elles són: la Berta, el Miquel, la Queralt, la Judith, el Gerard, l’Aina, l’Adil, el Sergi, la Lorena, la Desiré, el David i el Jose. Estem segurs que ho faran molt bé!