Els nous delegats!

Estimades famílies,

Ja hem encetat aquest nou trimestre amb moltes ganes i alegria. I una de les primeres coses que hem fet ha estat escollit els nous delegats i delegades de les classes.

Després d’una campanya molt dura, amb molt incertesa us volem presentar els nous representants de les classes que treballaran per la millora de la nostra escola, participant en les reunions amb l’equip directiu, fent que s’escoltin les veus dels nens i les nenes de les dues classes i afavorint perquè hi hagi un bon ambient de treball a les aules.

Així que, aquí us presentem els candidats guanyadors:

5è B

S.B. i A.S.