El dijous…FRUITA!

Des de l’inici de l’Escola es va promoure la vida saludable i la promoció d’una dieta rica i variada. El baix consum de fruita que es va detectar entre els alumnes va promoure la creació del projecte «El dijous: dia de la fruita» i amb diversos ajustaments s’ha anat mantenint fins a l’actualitat. A més dels beneficis evidents de menjar fruita de forma col·lectiva amb els companys i companyes és una oportunitat magnífica per tal que les famílies que ho desitgen participin i col·laborin en una activitat dins de l’horari lectiu amb mestres i alumnes.

Alerta falten famílies per col·laborar el dijous en algun grup... no deixeu passar l’oportunitat de gaudir d’un dia a l’Escola amb els nens i nenes!

fruita