El cavall i la vaca. Els nostres primers projectes.

Aquest 3r trimestre iniciem el treball per projectes. El tema són els animals de granja. Cada infant n’escolleix un que li agradaria descobrir-ne més coses, exposa als seus companys el perquè de la seva elecció i posteriorment se’n fa la tria. Com molt bé sabeu, a la classe de les Marietes han escollit el cavall i a l’aula de les Papallones han triat la vaca. D’aquí poc realitzarem la sortida a la granja que ens donarà el tret de sortida per seguir investigant.

A través d’aquest article podreu anar veient les fotografies de les activitats realitzades i de les descobertes fetes.

Els iniciem amb moltes ganes i estem oberts i desperts per conèixer de més a prop aquests dos animals.

El cavall

La vaca