Carnestoltes a Bloc petits

Aquesta setmana ha estat una setmana molt divertida i especial.

Primer va venir el rei Carnestoltes a fer-nos el pregó. Ell i unes mestres de l’escola, ens van dir quines eren les consignes que havíem de fer. Va ser un moment molt divertit!

Després cada tarda hem fet tallers. Hi havia tallers de maquillatge, de disfresses, de dansa i de màscares. Ens ho hem passat molt bé!

El dijous 28 de febrer vam sortir tota l’escola a esmorzar al pati per celebrar el dijous llarder.

I avui a la tarda, hem celebrat la festa de Carnestoltes venint tots disfressats de casa. Mireu que guapos i guapes estàvem!

Quina setmana més entretinguda, ja veureu que bé ens ho hem passat.