APADRINAMENT LECTOR 1r-5è

Aquesta tarda els/les alumnes de 1rB i 5èB hem iniciat el projecte de l’Apadrinament lector.

En aquest projecte els/les alumnes de cinquè assumeixen un paper crucial com a padrins i padrines dels infants més petits, del primer curs, esdevenint guies confiables en el fascinant viatge cap a la lectura.

Aquesta iniciativa no només promou la solidaritat entre els diferents nivells, sinó que també fomenta una relació intergeneracional única dins de la comunitat escolar. És una oportunitat per l’alumnat de cinquè de demostrar empatia, paciència i responsabilitat, mentre que els petits de primer gaudeixen del suport afectuós dels seus companys més grans.

Avui hem establert l’emparellament, els padrins i padrines, han pres el compromís de dedicar temps quinzenalment per acompanyar els seus fillols/les en la seva aventura literària. Poden llegir contes junts, discutir sobre els llibres preferits, o simplement compartir històries i experiències personals que afavoreixin el creixement mutu.

Aquí teniu algunes imatges de la sessió:

1rA-5èA imatges

1rB-5èB imatges