25N DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Ni una menys! - SOM GramenetLa violència contra les dones i les nenes continua sent la qüestió de drets humans més generalitzada i urgent a nivell mundial. És tant un delicte abominable com una emergència de salut pública i té conseqüències de gran abast per a milions de dones i nenes de tots els racons del planeta.

La violència, encara que es concentri només en una part de la societat, ens afecta a tots: deixa cicatrius en la generació següent i debilita el teixit social.

La violència contra les dones no és inevitable; aconseguir un canvi és possible.

És el moment de redoblar els nostres esforços per, junts, eliminar la violència contra les dones i les nenes per al 2030. En aquest dia internacional, redoblem els nostres esforços per eradicar per sempre la violència de gènere.

Des de l’escola ens sumem a TANCAR LES PORTES A LES VIOLÈNCIES MASCLISTES, per aquest motiu avui tot l’alumnat farà activitats de conscienciació i prevenció de les violències masclistes.