LA CADIRA DE LA BIBLIOTECA, RECOMANA.

NADAL ENS AGRADA PER MOLTES RAONS I UNA D’ELLES SÓN LES SEVES HISTÒRIES I ELS PERSONATGES QUE SURTEN, EL TIÓ, ELS REIS, ELS PASTORETS, EL CAGANER, ETC. A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA TENIM UN PRESTATGE PLE D’HISTÒRIES DE NADAL I HEM TRIAT UNS QUANTS TÍTOLS PER A RECOMANAR-TE’LS. VINE, ELS TROBARÀS A LA CADIRA VERMELLA.

 

 

 

 

 

CALENDARI D’ ADVENT

De l’1 al 24, cada dia un número, cada dia un regalet, així funciona. A la biblioteca tarda ens agrada fer coses que surtin una mica per sorpresa, així que aquest curs ens hem muntat un calendari d’advent. Vint-i-quatre llibres triats per les nenes i els nens que venen a la biblioteca quan acaben les classes, formen el nostre calendari. Cada dia un llibre, cada dia un detall.  Activem la nostra curiositat, com es titula?, qui és el seu autor? Alguns llibres ja estan reservats per a portar-los a casa per Nadal i altres tornaran una altra vegada als prestatges. Però… i el llibre del dia 24, la casella més gran i important del calendari, que passarà amb el?…

Aparcament de bicicletes a infantil

Aquesta setmana l’Ajuntament ha instal·lat un aparcament de bicicletes a l’entrada de l’edifici de d’Infantil.

Així doncs, ara n’hi haurà un a cada entrada (infantil i primària).

 

Ha arribat el Tió!

Benvolgudes famílies, ja ha arribat el Tió!


Quan avui hem arribat de dinar ens hem trobat una nota a la pissarra de la classe. El tió ens demanava ajuda perquè s’havia perdut venint des del Montseny i no trobava l’escola. Nosaltres hem sortit al pati a veure si el trobàvem per poder-lo ajudar.

És un tió molt bromista perquè hem trobat alguns objectes disfressats com si fos ell, però finalment, l’hem trobat i l’hem portat al costat del nostre arbre de Nadal.

Els pròxims dies el cuidarem i el donarem menjar perquè creixi molt i ens cagui moltes coses!

Feu clic a la fotografia del tió i podreu veure més fotografies d’aquesta tarda, estem molt emocionats!

25N, NOSALTRES DIEM, NO.

Des de la biblioteca de l’ escola creiem que la importància de la coeducació, en els nostres menors, és crucial. Integrar diferències, valorar i respectar la diversitat, aconseguir una educació basada en valors igualitaris, lliures d’estereotips i comportaments sexistes hauria de ser el nostre objectiu.