Vídeo #Aquíproubullying del mes de maig
18/05/20Bona tarda a totes i a tots!
Us compartim el vídeo de l’aquíproubullying del mes de maig.
Siguem amables 😉
ACTIVITATS DE LA SETMANA DEL 18 DE MAIG
18/05/20Benvinguts nens i nenes de 3r!!!
Aquí us adjuntem les tasques d’aquesta setmana, recordeu que aquesta setmana és més curta ja que dijous i divendres són festa.
Les activitats 1 i 2 són les que cal que feu un retorn al correu de la classe: gdl2011@gdl.cat
A més, tindreu una tercera activitat per fer retorn, que aquesta setmana serà d’Anglès i estarà penjada al blog de l’especialitat. La tasca s’haurà de retornar al correu següent: english@gdl.cat
Recomanem que ens feu entrega de les feines al llarg de la setmana, així no se us acumularan. No obstant això, entenem que al ser una setmana més curta, no passa res si ho entregueu uns dies més tard.
Si teniu dubtes informàtics, podeu consultar els tutorials que s’han adjuntat a la web general de l’escola.
IMPORTANT: continueu treballant matemàtiques amb la plataforma Bmath. I com sempre us diem… NO DEIXEU DE LLEGIR!!!!!!
A continuació us proporcionem els links necessaris per realitzar les activitats:
ACTIVITAT 1:
ACTIVITAT 2:
ACTIVITAT 3:
ACTIVITAT 4:
LES VOSTRES TUTORES: MARÍA I MARIVÍ
Us trobem molt a faltar
Molts petons!!!
SETMANA DEL 18 AL 20 DE MAIG
18/05/20ACTIVITATS 18 AL 24 DE MAIG
18/05/20Hola a totes i a tots!
Com esteu? Ja aneu sortint al carrer? A veure si aviat ens deixen entrar a la fase 1 del desconfinament. Creuem els dits!
Iniciem una setmana curta, ja que dijous i divendres són festius i, per això, us proposem menys càrrega de tasques. Ja us hem enviat un mail amb la graella d’activitats a realitzar. És important llegir bé les instruccions i seguir les indicacions que us donem en cada cas.
Si teniu dubtes ja sabeu que podeu fer la consulta al mur de la Classroom o bé enviar un correu al vostre tutor o tutora.

US ENYOREM MOLT!
Quim, Laia i Gemma
#ensquedemacasa 18-24 de maig
18/05/20Hola noies i nois,
Esperem que tots i totes estigueu bé. Cada cop estem més a prop de trobar-nos! Portem molts dies de feina dura i ara ens mereixem una mica de descans…
Aquesta setmana només té tres dies, ja que dijous i divendres és festa. Així que només us farem tres propostes per aquesta setmana. Són les següents:
Tasques retornables:
– Castellà: Comprensión Lectora sobre las TIC. Rebreu un correu en breu amb un formulari de Google.
– Medi: us proposem fer les activitats que han preparat els vostres companys. Hem escollit algunes d’elles i les trobareu a un document de Drive on hi ha explicades les indicacions. SI US PLAU, LLEGIU-LES MOLT BÉ!
– Educació Física: Ballem sense parar! Sembla que haureu de moure una mica l’esquelet! Us animeu? Mireu al bloc d’educació física.
Bé, nois i noies, esperem que gaudiu d’aquestes propostes i d’aquest pont, tot i que encara no siguem del tot lliures! ![]()
Ja sabeu que si teniu cap dubte, només ens heu d’escriure al correu de la classe: gdl2008ab@gdl.cat. De seguida rebreu un correu amb el resum de les tasques i on presentar-les.
Molts petons i abraçades virtuals!?
Òscar i MªJesús.
#ensquedemacasa 11-17 de maig
11/05/20Hola noies i nois,
Esperem que tots i totes estigueu bé. Què tal han anat aquests dies de caloret? Esperem que aquest solet us tingui animats per aquesta nova setmana que encetem.
Bé, la proposta de tasques d’aquesta setmana és la següent:
Tasques retornables:
– Valors: Seguiment i valoració del trimestre. Aquests dies hem estat treballant de forma molt diferent de com ho fem a l’escola, i volem saber la vostra opinió. Rebreu un correu amb l’enllaç d’un Formulari de Google que haurem de completar.
– Plàstica: Amb les pluges d’aquesta primavera els camps estan plens de flors però encara no els podem gaudir com cal. Així que hem pensat que seria maco que decoréssiu un raconet de casa amb algunes flors fetes per vosaltres. Podeu fer servir fulls de colors, tovallons de cuina, fulls pintats per vosaltres, paper de diari o revistes… En aquest enllaç trobareu moltes idees de com fer-les, però no dubteu en buscar més tutorials si voleu. Feu algunes flors i decoreu una finestra o feu un ram o un quadre… per tenir present la primavera a casa! Un cop ho feu, ens envieu una foto del vostre racó primaveral al correu de la classe: gdl2008ab@gdl.cat.
– Música: Aquests dies heu estat practicant amb la flauta una nova cançó i aquesta setmana us demanem que feu la gravació de la cançó. Mireu al bloc de música. Allà trobareu l’explicació.
– Medi: acabeu les tasques de les setmanes passades sobre les activitats i els tutorials de les aplicacions que vau investigar. La data límit serà el dijous vinent (14/5/2020), ja que necessitem un temps per revisar-les i proposar-les als vostres companys i companyes.
Tasques recomanables:
– Matemàtiques: A la Google Classroom trobareu una proposta d’activitats per practicar l’estimació de resultats en sumes i restes.
– Educació física: Passa paraula d’educació física. Tindreu tot explicat al bloc d’educació física.
– Anglès: Quina és la vostra xarxa social preferida? Ens ho voleu explicar? Mireu al bloc d’anglès.
– Castellà: La vida de las personas famosas. Estos días hemos investigado sobre personajes famosos e ídolos. ¿Qué tal si ahora explicamos como sería nuestra vida siendo famos@s? En el Drive encontraréis toda la información.
Bé, nois i noies, esperem que gaudiu d’aquestes propostes. Ja sabeu que si teniu cap dubte, només ens heu d’escriure al correu de la classe: gdl2008ab@gdl.cat. De seguida rebreu un correu amb el resum de les tasques i on presentar-les.
Molts petons i abraçades virtuals!
Òscar i MªJesús.
ACTIVITATS DE LA SETMANA DE L’11 DE MAIG
11/05/20Benvinguts nens i nenes de 3r!!!
Aquí us adjuntem les tasques d’aquesta setmana, recordeu totes les orientacions enviades per mail sobre el funcionament d’aquest 3r trimestre.
Les activitats 1 i 2 són les que cal que feu un retorn al correu de la classe: gdl2011@gdl.cat
A més, tindreu una tercera activitat per fer retorn, que aquesta setmana serà d’Educació Física i estarà penjada al blog de l’especialitat. La tasca s’haurà de retornar al correu següent: edfisica@gdl.cat
Recomanem que ens feu entrega de les feines al llarg de la setmana, així no se us acumularan. No obstant això, entenem que les circumstàncies familiars són molt diverses i/o que poden sorgir problemes tècnics. Per tant, no patiu si ho entregueu una mica més tard.
Si teniu dubtes informàtics, podeu consultar els tutorials que s’han adjuntat a la web general de l’escola.
IMPORTANT: continueu treballant matemàtiques amb la plataforma Bmath. I com sempre us diem… NO DEIXEU DE LLEGIR!!!!!!
A continuació us proporcionem els links necessaris per realitzar les activitats:
ACTIVITAT 1:
– Power Point “El text instructiu“
– Fitxa “Sóc inventor”
ACTIVITAT 2:
– Fitxa “Com seria la meva màquina“
ACTIVITAT 3:
– Fitxa “Invents i inventors“
ACTIVITAT 4:
– Fitxa “Màquines i energia“
LES VOSTRES TUTORES: MARÍA I MARIVÍ
Us trobem molt a faltar
Molts petons!!!





