Actuem a l’Ara parlo jo
22/10/21Avui els alumnes de 1rB hem actuat a l’Ara Parlo Jo. Ho hem fet molt bé!
Avui els alumnes de 1rB hem actuat a l’Ara Parlo Jo. Ho hem fet molt bé!
PER VEURE EL VÍDEO CLIQUEU L’ENLLAÇ
PER VEURE EL VIDEO CLIQUEU L’ENLLAÇ
Aquest curs farem sis ambients: el de psicomotricitat, caseta, biblioteca, animals, descoberta i carrer. Us ensenyem les fotos dels dos ambients que hem fet aquesta setmana. Ens ho hem passat genial!!!
FOTOS PRIMER TRIMESTRE https://photos.app.goo.gl/TeFwVJmA5QbDpA4H7
FOTOS SEGON TRIMESTRE https://photos.app.goo.gl/5s7urhmKeDHSMkXS9
FOTOS TERCER TRIMESTRE https://photos.app.goo.gl/UTqeXECGxjsedog67