Els esquirols de 1rB fem l’APJ!
04/03/22Avui us hem volgut mostrar un ball tradicional molt típic de Festa Major. Esprem que us agradi!
El Ball dels Cascavellshttps://youtu.be/8sXYV07QF04
Avui us hem volgut mostrar un ball tradicional molt típic de Festa Major. Esprem que us agradi!
El Ball dels Cascavellshttps://youtu.be/8sXYV07QF04
Els nens i nenes de la classe dels bolets, el passat divendres 18 de febrer, vam explicar davant dels companys i companyes de 2n A i 3rA el TREN DELS ALIMENTS, eix vertebral del projecte que estem treballant a medi.
Esperem que us agradi!
Aquesta tarda els gira-sols hem actuat a l’Ara Parlo Jo. Hem fet una dansa “Jo tinc una mà”. Mireu que bé ho hem fet!
Avui hem explicat coses que hem après del projecte dels dofins. També hem cantat una cançó. Ho voleu veure?